Returinformation:
Vi förstår att ibland produkter kanske inte uppfyller dina förväntningar eller så kan du behöva returnera en vara av olika anledningar. På online-cosmetic.com strävar vi efter att göra returprocessen så enkel och bekväm som möjligt för våra kunder. Nedan finns detaljerad information om vår returpolicy:
Returberättigande:
För att vara berättigad till retur måste varan vara oanvänd, i sin originalförpackning och i samma skick som när du tog emot den. Returer måste initieras inom 14 dagar efter mottagandet av din beställning.
Returprocess:
Om du vill returnera en vara, vänligen kontakta vår kundtjänst för att begära ett returgodkännande. Du kommer att få instruktioner om hur du returnerar varan. Observera att fraktavgifter för returer är kundens ansvar.
Återbetalningspolicy:
När den returnerade varan har tagits emot och inspekterats kommer vi att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning. Om den godkänns kommer återbetalningen att behandlas till den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
Bytespolicy:
Om du vill byta en vara mot en annan storlek eller färg, vänligen kontakta vår kundtjänst för att ordna med ett byte. Utbyten är beroende av produktens tillgänglighet.
Skadade eller defekta föremål:
Om du får en skadad eller defekt vara, kontakta vår kundtjänst omedelbart. Vi kommer att arbeta med dig för att lösa problemet och tillhandahålla en ersättning eller återbetalning vid behov.
Ej återbetalningsbara föremål:
Vissa föremål, såsom öppnade eller begagnade produkter, presentkort och reavaror, kan eventuellt inte returneras. Se vår hemsida för en komplett lista över ej returerbara varor.
Returadress:
Returadressen för dina varor kommer att ges till dig av vårt kundserviceteam när din returförfrågan har godkänts.
På online-cosmetic.com värdesätter vi våra kunder och vill säkerställa att du är nöjd med varje köp. Om du har några frågor eller funderingar kring vår returpolicy, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för hjälp. Tack för att du handlat med oss!